Întrebări Frecvente

Ai o grămadă de întrebări atunci când vine vorba de mutat

Click pe întrebare pentru a vedea răspunsul

Montaţi mobilă nouă?

Da. Personalul nostru calificat şi îndemânatic nu se limitează doar la reasamblarea mobilei demontate. Le face plăcere să o monteze şi pe cea nouă

Este obligatorie evaluarea înainte de mutare?
Nu, dar este recomandată. Caracteristicile de spaţiu (etaj, lift, scări), caracteristicile diferitelor piese de mobilier (din lemn masiv, nedemontabile, dimensiuni atipice), necesarul de materiale de împachetare pot fi mult mai usor evaluate de către personalul experimentat al firmei noastre, pentru a va oferi soluţia tehnică potrivită şi o ofertă de preţ fermă
Oferiţi şi materiale de ambalare/ împachetare a lucrurilor?
Da, o mutare cu Iulian Transport înseamnă o mutare lipsită de griji. Pentru împachetare folosim cutii de carton de mai multe dimensiuni, folie stretch, folie cu bule, hârtie de mătase şi alte materiale de ambalare necesare
Preţul pentru materialele de ambalare/ împachetare se plăteşte separat?
Nu, oferta pe care o primiţi descrie exact serviciile oferite şi include furnizarea de materiale de împachetare şi protecţie. Nu va trebui să plătiţi nimic în plus!
Asiguraţi şi împachetarea propriu zisă a obiectelor?

Asigurăm şi împachetarea articolelor, în cazul în care nu doriţi să faceţi personal acest lucru (o ocazie bună de multe ori pentru o nouă ordonare şi triere a documentelor sau bunurilor personale).

Dezasamblaţi mobila? O asamblaţi la loc?
Da, dacă solicitaţi acest serviciu, dezasamblăm si reasamblăm diversele piese de mobilier. Tot ceea ce dezasamblează personalul Iulian Transport se reasamblează la destinaţie.
Vă ocupaţi şi de televizor, calculator, vesela sau alte articole fragile?
Bineînţeles! Avem experienţă în împachetarea, protejarea şi asigurarea obiectelor fragile, în cutii şi folosind materiale specifice.
Aveţi instalator pentru gaze şi apă?
Da. Firma noastră dispune de personal calificat pentru a deconecta aragazul sau maşina de spălat de la reţea . De aceea, dacă doriti sa mutăm aceste electrocasnice ne vom ocupa noi de tot
Aveti electricieni?
Da. Dispunem de personal calificat pentru lucrări electrice precum deconectare lustre, aplice sau alte echipamente electrice care necesită intervenţia unui personal calificat.
Mutaţi animale de companie?
Nu. Din păcate nu vă putem ajuta să mutaţi animalele de companie
Cât costă evaluarea unei mutări?
Evaluarea este gratuită. Obţinerea unei cotatii de preţ, fie telefonic, fie prin e-mail, fie în urma unei evaluări la faţa locului este gratuită, dar pentru că tratăm fiecare cerere de ofertă cu importanţă maximă şi alocăm timp şi resurse în stabilirea unei oferte, vă rugăm sa ne oferiţi un feed-back cu privire la aceasta
Care este modalitatea de plată?

Plata se poate face cash (numerar) si prin ordin de plată (transfer bancar), atât pentru firme cât şi pentru persoane fizice. În funcţie de durata mutării, plata se va face integral (mutare într-o zi) sau eşalonat (mutare de 2 săptămâni)

Încă mai ai întrebări?
Contactează-ne acum!

TELEFON

0722.209.007
0765.607.277
APELABIL NON STOP

E-MAIL

sandu_iulian_trans@yahoo.com
Răspundem solicitărilor în
termen de 24 ore